torsdag 5. juni 2008

Temakveld på KEM -Barbra Diethelm presenterer Lascaux


Jeg skal på temakveld på KEM:-) Jeg har malt med Lascaux farger i over 20 år og er veldig fornøyd med disse fargene. Nå gleder jeg meg til temakveld på KEM hvor det holdes et

akrylkurs over to dager i butikkens lokaler i Brenneriveien 9B. Barbara Diethelm, eier av Lascauxfabrikken og profesjonell billedkunstner demonstrer inngående bruk av akrylfarger, medier, grundering og fernissering. I tillegg til dette vil det bli demonstrert oppspenning av lerret.
19. juni kl 18:00-21:00 - Introduksjon og presentasjon av kursets innhold - Presentasjon Lascaux historikk - Presentasjon Lascaux farger: Artist akryl farger, Studio akryl farger og bronse, Sirius akryl og Gouache. Butikken er åpen til kl 22:00.
20. juni kl 11:00-17:00 - Presentasjon av forskjellige typer underlag - Demonstrasjon oppspenning av lerret - Demonstrasjon grunning, gesso, uni primer, primer og impregnering - Demonstrasjon Lascuax medier og fernissering.

Jeg gleder meg.....

Ingen kommentarer: